۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۸۰۸۷۶
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: ضروری است نخبگان ما در این عرصه با ارائه پیشنهاد‌های عملیاتی و کمک به دستگاه‌های مختلف در خنثی‌سازی تحریم‌ها به کشور یاری رسانند.
کد خبر: ۳۴۸۸۵

نخبگان در حد انتشار مقاله و ارائه ایده و نظر محدود نمانند| انجام کار‌های عملیاتی برای رفع موانع پیش دستورکارقرار گیرد

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر نخبگان بر لزوم حرکت‌های جدید از سوی نخبگان کشور تأکید کردند. ایشان در این دیدار تصریح کردند که دانشمندان ما نباید در حد انتشار مقالات در نشریات محدود شوند و باید اقدامات مهم‌تری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار خود قرار دهند.

احمد راستینه نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب گفت: نخبگان ما امروز باید ضمن انتشار مقالات وارد فاز عملیاتی برای رفع مشکلات کشور شوند.

وی افزود: نخبگان ما در حد انتشار مقاله و ارائه ایده و نظر نباید محدود بمانند و انجام کارهای عملیاتی با اولویت دادن به کارها برای رفع موانع پیش روی کشور باید در دستورکار آنها قرار گیرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز صنعت ما باید از کمک دانشگاه‌های ما بهره ببرد و ما شاهد ارتباط صنعت و دانشگاه در نسل پنجم انقلاب باشیم.

راستینه خاطرنشان کرد: نخبگان ما برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف باید به دستگاه‌های اجرایی راهکار بدهند و در این مسیر موانع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از پیش پای کشور و جامعه بردارند.

وی افزود: یکی از عرصه‌های مهمی که نخبگان ما می‌توانند در آن مؤثر باشند کمک به خنثی سازی تحریم‌ها است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضروری است نخبگان ما در این عرصه با ارائه پیشنهاد‌های عملیاتی و کمک به دستگاه‌های مختلف در خنثی‌سازی تحریم‌ها به کشور یاری رسانند.

راستینه خاطرنشان کرد: امروز یکی از مشکلات مهم کشور ما بحث تحریم‌ها است و کمک‌رسانی در این زمینه به کشور توسط نخبگان، به ما در پیشبرد امور کمک قابل توجهی خواهد کرد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برچسب ها: احمد راستینه جامعه نخبگان نماینده مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار